Jakość opinii klientów o obsłudze
Nicereply to narzędzie do pomiaru satysfakcji klientów, które umożliwia firmom lepsze otrzymywanie jakościowych opinii na temat ich obsługi klienta. Dostępne na urządzeniach mobilnych, Nicereply pozwala użytkownikom śledzić i przeglądać oceny oraz ankiety, które ostatecznie pomagają dostosować zespoły wsparcia do najlepszego dopasowania do klientów. Dzięki różnorodnym produktom, firmy każdej wielkości mogą korzystać z narzędzia do zarządzania celami obsługi klienta.
Stworzone, aby pasowało do Twojego biznesu
Bez względu na wielkość Twojej firmy, obsługa klienta jest integralną częścią dobrego prowadzenia biznesu. Dzięki Nicereply, menedżerowie i przedstawiciele obsługi klienta mają dostęp do wyników i ocen opartych na ich interakcjach, które pomagają określić, gdzie ich obsługa klienta jest niewystarczająca. Oceny mogą być wykorzystane do odkrycia, gdzie Twoja obsługa wymaga najwięcej uwagi. Te małe ankiety znajdują się w odpowiedziach na obsługę klienta i są dołączone do e-maili. Kiedy klient kontaktuje się z obsługą klienta, jego zdolność do oceny zostanie uwzględniona w odpowiedziach e-mail. Dla firm dużych i małych, ta opinia jest cenna w ponownym ocenieniu zdolności i reaktywności Twojego zespołu wsparcia.
Usługa cenowa w stopniach
Nicereply to nie tylko aplikacja, to kompletna usługa. Za miesięczną opłatą użytkownicy mają dostęp do wielu niezbędnych narzędzi i funkcji. Jednak nie każda firma jest taka sama, dlatego dostępne są różne produkty dla różnych rozmiarów firm. Bez względu na to, czy to start-up, rozwijająca się firma, ugruntowana firma czy przedsiębiorstwo, opcje cenowe są dostępne i oparte na wolumenie ankiet, dzięki czemu nie płacisz za więcej niż potrzebujesz.
Opinie użytkowników o Nicereply
Czy próbowałeś Nicereply? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!